Obchod a marketing
Společnost Santa byla jedním z mnoha výrobců Kofoly v Československu. Ale jako jediná ze všech výrobců si uvědomila jednu věc – sílu značky. Nyní jsou to téměř dvě dekády, kdy společnost Santa Kofolu odkoupila za 215 miliónů. A příběh úspěchu Kofoly asi není třeba dále představovat.
Jenže nestačilo si jen říct: „Máme značku a je hotovo.“ Opak byl pravdou. Velké korporace vědí, že značky musí budovat a rozvíjet. Pečovat o ně dlouhodobě a konzistentně. A stejný pohled měli tehdy i v malé rodinné firmě.
Dokonale vyzkoumali a pochopili emoce a potřeby spotřebitelů. Nejen ty vědomé, ale i nevědomé. Začali pracovat s archetypální komunikací, které dal vzniknout slavný psycholog Carel Gustav Jung. A na tomto základě vybudovali architekturu a aktivaci značky, kterou s drobnými odchylkami drží dodnes.
Tip na budování značek pro rodinné firmy: vnímejte marketing značky více jako investici, ne pouze jako náklad. Navíc výše rozpočtu na marketing není rozhodující. Co je důležité – mít dokonale postavené základy značky. A vědět, jak na nich dál co nejefektivněji stavět. Proto vznikl workshop deset tipů a triků velkých korporací. Toto know-how mohou malé rodinné formy okamžitě uplatňovat.
Deset tipů a triků Vám ukážeme už ve středu 16. 9. od 9:00 na online workshopu. Dozvíte se, jak se dlouhodobě budovala značka Velkopopovický Kozel, proč se nedařilo nastartovat Semtex, s čím bojoval e-shop Bonami, co stálo za úspěchem značky Jack Daniel’s ad. To vše srozumitelně, jednoduše, interaktivně a s příklady, jak využít toto know-how v rodinných firmách. Workshopem Vás provede Petr Kouble (marketing v Kofole, Plzeňském Prazdroj, Campari, konzultant v Nielsenu a nyní www.brand1st.cz) za podpory Jakuba Štěpána (prošel firmami Plzeňský Prazdroj, Brown-Forman (Jack Daniel’s) a Bonami).
Registrujte se zdarma na: https://www.asociacerf.cz/workshopy/tipy-a-triky-velkych-korporaci-pri-budovani-znacek-a-jejich-vyuziti-pro-rodinne-firmy/
Autor