20. 4. 2021, 9:00 - 20. 4. 2021, 11:00 | Zoom
Obchod a marketing
Být si vědom své unikátnosti a aktivně s ní pracovat, to je jeden ze základních pilířů úspěchu budování značky a podnikání. Na interaktivním webináři Vám ukážeme, jakým způsobem přistoupit k jejímu hledání a kde všude se dá najít.
Ukážeme Vám, kde svoji unikátnost našly firmy, ve kterých jsme působili, a obohatíme webinář i o nejlepší příklady z praxe při konzultacích pro malé a střední podnikatele.
Předáme Vám tak zkušenosti z marketingu velkých firem (Plzeňský Prazdroj, Kofola, Campari, Brown-Forman (značka Jack Daniel’s), startupů (Bonami, Fabini, Psychologie.cz) a dalších zajímavých projektů (např. Cyan Planet či Nanopharma.)
20. 4. 2021, 9:00 - 20. 4. 2021, 11:00 | Zoom
Formou praktických cvičení Vás naučíme, jak můžete přistoupit k hledání unikátnosti Vaší značky nebo firmy a kde všude se dá unikátnost najít.
Pro všechny, kdo nemají 100% jasno o své unikátnosti nebo se chtějí ujistit, že už svojí unikátnost našli a dokonale vydefinovali.
Pro všechny, kdo se chtějí o budování značky dozvědět víc: srozumitelně, jednoduše, interaktivně.