Jak najít unikátnost vlastní značky, která prodává?
Workshop

Jak najít unikátnost vlastní značky, která prodává?

20. 4. 2021, 9:00 - 20. 4. 2021, 11:00  |  Zoom

Obchod a marketing

Téma

Být si vědom své unikátnosti a aktivně s ní pracovat, to je jeden ze základních pilířů úspěchu budování značky a podnikání. Na interaktivním webináři Vám ukážeme, jakým způsobem přistoupit k jejímu hledání a kde všude se dá najít.

Ukážeme Vám, kde svoji unikátnost našly firmy, ve kterých jsme působili, a obohatíme webinář i o nejlepší příklady z praxe při konzultacích pro malé a střední podnikatele.

Předáme Vám tak zkušenosti z marketingu velkých firem (Plzeňský Prazdroj, Kofola, Campari, Brown-Forman (značka Jack Daniel’s), startupů (Bonami, Fabini, Psychologie.cz) a dalších zajímavých projektů (např. Cyan Planet či Nanopharma.)

20. 4. 2021, 9:00 - 20. 4. 2021, 11:00  |  Zoom

Co se na webináři dozvíte?

Formou praktických cvičení Vás naučíme, jak můžete přistoupit k hledání unikátnosti Vaší značky nebo firmy a kde všude se dá unikátnost najít.

přednášející experti

Pro koho je webinář určen?

Pro všechny, kdo nemají 100% jasno o své unikátnosti nebo se chtějí ujistit, že už svojí unikátnost našli a dokonale vydefinovali.

Pro všechny, kdo se chtějí o budování značky dozvědět víc: srozumitelně, jednoduše, interaktivně.

    E-mail

    Firma