Petr Zelenka

Petr
Zelenka

Petr začal svoji kariéru v londýnském marketing consultingu a v jeho vlastních start-upech, kde navrhl tucet produktů jako např. Tutorly, Proofer.io v Anglii, atd.

Posedlý budováním skvělých firem, přivedl svoje týmy k několika vítězstvím v mezinárodních byznysových soutěžích, vytvořil globální digitální strategii pro Sales&Marketing ředitelku Linet Group a pomohl spustit první social shopping platformu v České Republice ve věku 24 let.

V posledních 6 letech se soustředil na nejrychleji rostoucí organizace a nejúspěšnější týmy naší doby. To byl i důvod, proč studoval Team Design v digitální době  na Švédské univerzitě označované CNN za „Digitální Harvard“. Současně absolvoval také ČVUT a VŠE v Praze.

Navíc vedl agilní transformační programy pro Philip Morris CEE nebo HomeCredit International a pracoval pro některé z nejznámějších společností světa jako např.: Google CEE, Philips CEE, MSD, ING, IBM, T-Mobile, KPMG atd.

Kromě jiného Petr koučuje manažery, podnikatele a jejich týmy, aby se stali tou nejlepší verzí sama sebe a dosáhli svých nejdrzejších vizí.

Pracovní zkušenosti

Profil experta