Eva Vejvodová

Eva
Vejvodová

Eva se zaměřuje na tvorbu filozofie a positioningu značek. Klientům pomáhá s rozvojem marketingového myšlení a porozuměním vztahu marketingu k dalším disciplínám ve firmě. Poskytuje praktická doporučení na co se v marketingové práci soustředit i čeho se vyvarovat. Je konzultantkou ve firmách, vede projektové týmy a pro veřejnost pořádá kurz Jak budovat základy úspěšné značky.

Eva se s marketingem poprvé setkala před dvaceti lety, a to v oboru, kterému se dnes říká employer branding. Od té doby ušla dlouhou cestu, na které nejen rozšiřovala své znalosti a dovednosti při
řízení velkých značek (např. Dove, Rexona, Algida, Albert) a jako marketingová konzultantka velkých firem (např. Nestle, Heineken, GE Money Bank), ale také se vyvíjel její postoj k této disciplíně.

Pořád se jí na ní líbí její komplexita, to, jak propojuje strategické a analytické myšlení s kreativitou, i důležitost týmové spolupráce. Hodně jí ale záleží na tom, jak a pro jaký účel je používaná.

Pracovní zkušenosti

  • Unilever
  • Ahold
  • JWT
  • partnerka společnosti Seven Development s.r.o.
  • mentorka, expertka a lektorka v akceleračních programech pro startupy a veřejně prospěšné projekty

Profil experta